Małe Zmiany, Które Możesz Wprowadzić, Jeśli Chcesz Schudnąć

Jako trener zdrowia odkryłem, że wielu klientów czuje się nieswojo mówiąc, że chcieliby schudnąć, jakby to było materialistyczne lub złe. Postawią sobie za cel zrzucenie 15 kilogramów z “wiem, że waga nie ma znaczenia, ale …” z drugiej strony, inni klienci czują, że są przypuszczalny chcesz schudnąć, nawet jeśli czują się świetnie, ponieważ utrata masy ciała i kultura diety są tak znormalizowane. Kiedy pytam, dlaczego odchudzanie jest celem, odpowiedzą: “Nie wiem, czy to nie jest zdrowe?”(Krótka odpowiedź: Nie, Nie jest. “Zdrowe” to robienie tego, co sprawia, że feel najlepsze)

Oto moja Przedmowa: zamiast zawstydzać siebie za jakikolwiek cel, który robisz lub nie masz, słuchaj swojego ciała, szanuj cele zdrowotne innych kobiet i wiedz, że to, co sprawia, że czujesz się dobrze w swoim ciele, będzie inne niż ktokolwiek inny. Teraz, gdy mamy to z drogi, jeśli odchudzanie is cel, który znasz, pomoże Ci poczuć energię, pewność siebie i zdrowie, oto 11 prostych wskazówek odchudzających, które możesz wykonać, aby cię tam dostać.

 

1. Po pierwsze, chill out

Niezależnie od tego, czy chodzi o święta, kiedy jemy więcej ciasteczek z cukrem, czy po 2020 roku, kiedy nie robiliśmy nic innego, jak czekać na spadek nowego programu Netflix, to normalne, że waga zmienia się. Przyrost masy ciała nie oznacza nic poza tym, że: przytyłeś. To nie znaczy, że jesteś mniej atrakcyjna, silna, lub sympatyczna. Oznacza to po prostu, że twoje ciało dostosowuje się do zmieniającej się rutyny i to jest w porządku. Twoja rutyna, styl życia i potrzeby powinny zmieniać się z tygodnia na tydzień, z sezonu na sezon i z roku na rok, podobnie jak twoje ciało. Stres nad przyrost masy ciała jest gorsze dla organizmu niż worek chipsów ziemniaczanych lub karton lodów, więc staraj się nie czuć winy, wstyd, lub stres. Zamiast tego wiedz, że twoje ciało robi to, co powinno. Jeśli chcesz schudnąć, ponieważ czujesz się mniej podłączony do ciała i po prostu ogólnie mniej zdrowe, to polecam ci za poznanie swojego ciała na tyle dobrze, aby zidentyfikować to, czego potrzebuje. Ale priorytet utraty wstydu wokół przyrostu masy ciała przed utratą wagi.

 

2. Nie ignoruj pragnień

Pragnienia nie są sposobem organizmu sabotażu utrata masy ciała lub celów zdrowotnych. Pragnienia są rzeczywiście jednym z kluczowych sposobów nasze ciała komunikować się z nami, czego potrzebują. Dodatkowo, jeśli mamy duże pragnienie pysznych tacos i zmuszamy się do jedzenia kolejnej nudnej sałatki, może to prowadzić do obżarstwa, restrykcyjnego jedzenia i niezdrowego związku z jedzeniem. Teraz że będzie sabotować swoje cele zdrowotne. 

Zamiast tego znajdź alternatywy z pełnowartościowymi pokarmami, które odżywią twoje ciało. Na przykład, jeśli masz słodycze, chwyć kwadrat ciemnej czekolady po kolacji. Jeśli masz ochotę chipsy lub frytki, DIY słodkie frytki ziemniaczane, lub jeśli żywności comfort są bardziej lekiem z wyboru, spróbuj pizzy kalafior crust lub spaghetti squash wkraść się w niektórych dodatkowych warzyw. Dla każdego innego pragnienia, sprawdź te przepisy, aby znaleźć zdrowszą alternatywę. Podsumowując: uszanuj pragnienia swojego ciała w sposób, który zmieści się w jak największej liczbie składników odżywczych. 

  

 

3. Zrób sobie przerwę w pracy z ruchem

Wiesz, kiedy bezmyślnie sięgasz po telefon, aby przewijać Instagram lub Tiktok po ukończeniu ważnego zadania, nad którym pracujesz od wielu godzin? Mimo, że jest to bezmyślny nawyk, w rzeczywistości jest powód, dla którego sięgamy po Telefony przez cały dzień pracy.o albo twój mózg potrzebuje przerwy, albo potrzebujesz kilku minut “wyłączenia”, aby przejść do następnego zadania. Odpowiedzią na przełamanie nawyku (i pomóc ci schudnąć) nie jest przeforsowanie i kontynuowanie pracy. Czcij swoje ciało i daj mu to, czego potrzebuje: przerwę. Ale zamiast sięgać po telefon, wstań i ruszaj się. Czy niektóre rozciąganie, przejść przez przepływ jogi, lub zrobić 10 jumping jacks. Ruch nie tylko pomoże Ci skupić się i ponownie wzmocnić energię lepiej niż przewijanie na Instagramie, ale jest to również łatwy sposób na dopasowanie się do większego ruchu i zmotywowanie do podejmowania lepszych wyborów przez resztę dnia. 10 do 60 sekund ruchu może nie wydawać się dużo, ale to wszystko sumuje się zrobić ogromną różnicę. 

 

4. Pij więcej wody

Picie wody to opowieść stara jak świat, ale nie bez powodu jest to najbardziej podstawowy, uniwersalny hacking zdrowotny w książce. Dla mnie picie dużej szklanki wody po przebudzeniu, popijanie słomy wielokrotnego użytku przez cały dzień (mam słabość do tych ładnych złotych) i picie trzech napojów na raz w celu uzyskania optymalnego nawilżenia (jak woda z cytryny i zielony sok z moją kawą) sprawiły, że moje ciało czuje drastyczną różnicę. Jeśli zaraz po jedzeniu zgłodnieję, piję dużą szklankę wody, zamiast iść prosto do spiżarni, aby bezmyślnie przekąsić (więcej na ten temat poniżej!). Oczywiście, jeśli później Nadal będę głodny, zjem coś odżywczego (organizm wie, czego potrzebuje), ale nauczyłem się również, że wiele sygnałów głodu to w rzeczywistości pragnienie. Spróbuj pić więcej wody każdego dnia i po prostu obserwuj, jak dużo lepiej czuje się Twoje ciało. 

 

  

5. Codziennie spaceruj

Intensywne plany treningowe nie zawsze pomagają nam osiągnąć cele zdrowotne, jakich się spodziewamy, a często dlatego, że im trudniejsza (lub mniej przyjemna) jest rutyna, tym mniej prawdopodobne jest, że pozostaniemy konsekwentni. Jeśli twoim pomysłem na wartościowy trening jest 60-minutowa intensywna sesja HIIT, najprawdopodobniej całkowicie zrezygnujesz z ćwiczeń w dni, w których nie masz czasu lub jesteś zbyt zmęczony, aby znaleźć motywację. Zamiast tego skoncentruj się na życiu mniej siedzącym i częstszym poruszaniu się. Niezależnie od tego, czy treningi są częścią codziennej rutyny, czy nie ćwiczyłeś od klasy WF w szkole średniej, spraw, aby codziennie chodził na spacery. Zabierz psa na spacer rano, idź na spacer podczas słuchania podcastu podczas przerwy w pracy lub weź swojego znaczącego drugiego na spacer wieczorem i nadrobić zaległości. Utrata masy ciała nie musi wynikać z pocenia się treningów lub godzin spędzonych na siłowni. Zamiast tego sekret tkwi w spójności i częstszym poruszaniu ciałem w jakikolwiek sposób, jaki jest dla ciebie najlepszy. 

  

6. Zainteresuj się swoimi nawykami żywieniowymi

Tak, pragnienia mogą nam powiedzieć, czego potrzebują nasze ciała, ale nie zawsze chodzi o jedzenie. Częściej niż Nie, kiedy bezmyślnie przekąski (jak podjadanie podczas pracy lub oglądania telewizji), to dlatego, że nasze ciała brakuje czegoś innego, czy to przerwa, podniecenie, komfort, lub radość. Za każdym razem, gdy podświadomie sięgasz po worek chipsów lub Cheez-Its, zadaj sobie pytanie, czy jesteś głodny, czy nie. Jeśli tak, to świetnie! Słuchasz sygnałów swojego ciała. Kontynuuj przekąskę lub zrób przekąskę, która może czuć się bardziej satysfakcjonująca i satysfakcjonująca.

Jeśli nie jesteś głodny, zadaj sobie pytanie, jaką pustkę próbuje wypełnić twoje ciało. Czy jesteś zestresowany, a twoje ciało każe ci odpocząć od pracy, czy szukasz sposobu na pocieszenie się, ponieważjesteś ostatnio bardzo niespokojny? Może to brak czegoś ekscytującego, na co można się doczekać, więc uzupełniasz tandetne, pyszne przekąski, które próbują wypełnić pustkę(ale tak naprawdę nie!). Jeśli uznasz, że jest to emocjonalne podjadanie, spróbuj nakarmić swoje ciało w inny sposób: zrób sobie przerwę w pracy i idź na spacer, zaplanuj zabawną noc filmową ze swoim współlokatorem lub po prostu daj sobie trochę dodatkowej miłości. 

  

 

7. Przestań się ważyć

PSA: najbardziej drastyczne zmiany zobaczysz, gdy będziesz cieszyć się zdrowymi nawykami zarówno dla umysłu, jak i ciała, zamiast myśleć o sobie mieć zrobić je dla utraty wagi. Przestaniesz nienawidzić siebie, gdy skala nie porusza się wystarczająco szybko, a zamiast tego będzie naturalnie wyglądać, czuć się i być lepszym, gdy dasz sobie cierpliwość, zaufanie i miłość do siebie, której wymaga osiągnięcie celów zdrowotnych. To nie jest jakaś porada samopomocy BS-bycie zdrowym dla korzyści, takich jak zdrowie psychiczne i energia, jest tym, co dokonało najbardziej drastycznych zmian w moim ciele (oh, I faktycznie było zrównoważone). Kiedy skupiasz się na liczbie na skali, naturalnie czujesz się bardziej zestresowany, ograniczony i rozczarowany. Zamiast tego skup się na tym, jak feel aby zmierzyć, gdzie jesteś. Nie polegaj na obiektywnej liczbie, która powie Ci, jak powinieneś się czuć. 

  

8. Zamień treningi w aktywność społeczną 

Treningi nie muszą być kolejnym obowiązkiem na liście rzeczy do zrobienia lub czymś, co musisz zmusić się do przejścia. W rzeczywistości możesz przeformułować ćwiczenia, aby były tak zabawne, jak happy hour z przyjaciółmi i coś, na co czekasz, na przykład nadrabianie zaległości z siostrą. Zwłaszcza jeśli masz problemy z trzymaniem się ćwiczeń, praca z przyjacielem pomoże Ci utrzymać odpowiedzialność, a może nawet sprawi, że będziesz pracować ciężej, jeśli jesteś konkurencyjny. Zaproponuj wycieczkę z przyjacielem zamiast spotkania na kawę, zacznij chodzić na siłownię przed pracą z żoną lub zaproś znajomych na ulubione zajęcia treningowe. Nie tylko poczujesz się szczęśliwszy z większym połączeniem społecznym i przekształcisz ćwiczenia w coś, na co możesz się doczekać, ale także bardziej prawdopodobne jest, że poćwiczysz, ponieważ będziesz miał przyjaciela, który pociągnie cię do odpowiedzialności.

 

9. Jedz więcej warzyw z każdym posiłkiem

Jedną z najskuteczniejszych zmian, jakie można wprowadzić, jest nauka o żywności i jej wpływie na organizm. Kiedy jesteś świadomy składników odżywczych i korzyści, które pochodzą z całej żywności, zaczynasz postrzegać je jako lek i paliwo, a nie w kategoriach ” dobrych “lub” złych ” żywności, które masz albo jeść, albo nie powinny jeść (i tak jak bad boys i słoik z ciastkami, chcemy go bardziej, gdy jest on niedostępny).

Jedzenie więcej warzywa mogą nie tylko pomóc Ci poczuć się najlepiej i zacząć łaknąć owoców i warzyw (poważnie), ale może również podświadomie wypędzić przetworzone i słodkie produkty (całkowicie pozbawione poczucia winy). Zazwyczaj jesz jajka na śniadanie? Nie musisz zmieniać tego, do czego jesteś przyzwyczajony, ani cieszyć się tym. Zamiast tego dodaj szpinak do omletu lub połóż awokado na wierzchu. Czy makaron jest Twoim ulubionym? Dorzuć trochę jarmużu i szparagów, a nigdy nie poczujesz się pozbawiony, oraz będziesz dając ciała składników odżywczych, które utrzymują go w zdrowiu i wypierania żywności, które nie sprawiają, że czujesz się dobrze.

 

 

10. Zainwestuj w swoje zdrowie

Jest powód, dla którego drogie siłownie i programy dietetyczne działają (nawet jeśli tylko tymczasowo): kiedy ludzie inwestują pieniądze, sąbardziej prawdopodobne, że się pojawią. Jeśli plan treningowy obejmuje filmy z YouTube lub jogi płynie na własną rękę i znajdziesz się nigdy nie ma czasu na ćwiczenia, może to być dlatego, że nie masz nic na linii. Spróbuj zainwestować w subskrypcję online, członkostwo w siłowni lub ładną matę do jogi lub parę hantli. Podobnie inwestuj w zdrowe produkty. Ponieważ świeże produkty psują się znacznie szybciej niż pudełko z serem mac n’ lub mrożona pizza, bardziej prawdopodobne jest, że pójdziesz na posiłek zawierający owoce i warzywa, jeśli z żadnego innego powodu niż to, że nie chcesz, aby Twoje pieniądze poszły na marne. Nie ma nic bardziej godnego czasu i pieniędzy niż Twoja najbardziej energiczna, najszczęśliwsza, najzdrowsza jaźń, więc zacznij wydawać tak. 

 

11. Zadaj sobie pytanie “dlaczego”

Wiesz już, że wyznaczanie celów (takich jak “pracuj więcej”, “jedz zdrowiej” i tak, “schudnij”) jest ważne, więc wiesz, do czego dążyć. Ale dlaczego chcesz osiągnąć ten cel? Dlaczego chcesz schudnąć? Czy to po to, by czuć się pewniej, by czuć się mniej ospale, czy po to, by leczyć objawy? Główny powód, dla którego chcesz osiągnąć swoje cele, jest o wiele bardziej motywujący niż sam cel. Jak możesz czuć się jak chcesz schudnąć lub pracować więcej, poczucie pewności siebie lub wiedząc, że inwestujesz w swoją przyszłość siebie na długie, zdrowe życie jest o wiele bardziej motywujące. 

Również refleksja nad tym, dlaczego chcesz osiągnąć swoje cele, pomoże Ci znaleźć więcej jasności na jak aby je osiągnąć (i czy naprawdę chcesz je osiągnąć, czy nie). Na przykład, jeśli twoim celem jest być bardziej pewni siebie, czy utrata masy ciała naprawdę pomoże? Jeśli wiesz, że będzie, jakie inne rzeczy można pracować na jednocześnie próbuje schudnąć, aby pomóc zwiększyć pewność siebie? Zdasz sobie sprawę, że każdy cel zdrowotny (w tym utrata masy ciała) jest holistycznym procesem, który nie dotyczy tylko diety lub ćwiczeń, ale każdego aspektu twojego życia.

 

7 porad odchudzających, których jeszcze nie próbowałeś

(Obiecujemy)

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Related Posts