Jeśli chcesz biegać w maratonie, oto wszystko, czego nauczyłem się trenując na mój pierwszy

dave hashim, carl maynard, nike

Jeśli to czytasz, prawdopodobnie po prostu oglądałeś kogoś, kogo znasz (lub grupę nieznajomych), przekraczającego linię mety podczas 2021 TCS New York City Marathon lub wyznaczasz jakieś cele na liście rzeczy do zrobienia, a przebiegnięcie 26,2 mil dla zabawy może być jednym z nich. Tak czy inaczej, trafiłeś we właściwe miejsce, aby uzyskać wgląd w to, czego potrzeba, aby utrzymać linię (I ukończyć) w jednym z największych wyścigów, które ma do zaoferowania bieg.

Cztery miesiące temu byłem na Twoim miejscu, gdy współpracownik zapytał, czy byłbym zainteresowany ubieganiem się o udział w maratonie nowojorskim w zespole medialnym New York Road Runners.

Mam kilka półmaratonów za pasem, ale zawsze miałem 100 wymówek, dlaczego nie mogłem przebiec pełnego maratonu. Coś o życiu w globalnej pandemii kopnęło mnie w tyłek i powiedziało: “Proszę Pani, może Pani spróbuj?”Na spoconej klawiaturze zgłosiłem się, zostałem zatwierdzony, zapłaciłem opłatę za wyścig i złożyłem rejestrację. Potem zjadłem trochę chleba.

dave hashim, carl maynard, nike

Kilka rzeczy, które powinniśmy wyjaśnić, zanim przejdziemy do drobnego druku: po pierwsze, maraton ma 26,2 mil długości. The .2 jest bardzo ważne i nie należy zaokrąglać w dół. Po drugie, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy twój organizm poradzi sobie z biegiem maratonu, porozmawiaj z lekarzem przed zapisaniem się, ponieważ trening może być całkiem intensywny, zwłaszcza jeśli nie jesteś przyzwyczajony do długich dystansów. Jeśli jesteś medycznie oczyszczony, ale nie masz pewności, może najpierw spróbuj półmaratonu, a następnie zdecyduj, czy bieganie jest nadal zabawne.

Poza potrzebami medycznymi, Twoje uprawnienia do biegu w określonym maratonie zależą od wyścigu, który Cię interesuje. Na przykład biegacze mogą spróbować dostać się do maratonu w Nowym Jorku na wiele sposobów. Jest losowanie loterii, które otwiera się między październikiem a lutym roku przed wyścigiem, w którym chcesz wziąć udział, są zespoły charytatywne, dla których możesz zebrać pieniądze lub możesz ukończyć program 9+1. W przypadku wyścigów, takich jak maraton bostoński, musisz zakwalifikować się na czas, jeśli nie biegasz z dobroczynnością. Lokalne maratony są znacznie łatwiejsze do wzięcia, a opłaty za wyścig są zwykle mniejsze $$.

Mówiąc o pieniądzach, maratony mogą być drogie. Opłata startowa w maratonie w Nowym Jorku w 2021 roku, dla mieszkańców Stanów Zjednoczonych, wynosiła od 255 do 295 dolarów. Biegacze międzynarodowi mogą spodziewać się nieco więcej. Inne ważne maratony (Chicago, Tokio, Londyn itp.) kosztują mniej więcej tyle samo. Niestety, to dopiero początek twoich kosztów. Potrzebne będą buty do biegania, sprzęt na każdą pogodę, możliwe sesje fizykoterapii i masaże, jeśli napotkasz kontuzję lub skręcenie, a może osłony sutków. Więcej o tym później.

Nadal nie śpisz? Oto twój pakiet startowy.

Get Running

New Balance Fresh Foam X Vongo v5

New Balance skimresources.com

$149.99

Weź je na krótsze trasy.

Garmin Forerunner 945 LTE

Garmin amazon.com

$639.95

To śledzi Twoje biegi i zapewnia Ci bezpieczeństwo.

Skarpety Do Biegania

Nike skimresources.com

$100.00

To nie są zwykłe skarpetki.

SaltStick Fastchews

SaltStick amazon.com

$14.95

Te małe kulki uzupełniają sól, którą tracisz podczas biegu.

WHOOP

Aby śledzić swój sen,kondycję i regenerację.

Brooks Aurora-BL

Brooks skimresources.com

$200.00

Te buty są jak bieganie po chmurach!!

Paliwo Do Jazdy

Jelly Belly amazon.com

$26.16

Fasola!! Świetne paliwo dla wrażliwych brzuchów.

Osobisty Alarm Bezpieczeństwa

Ona jest Birdie amazon.com

$29.95

Biegasz sam? Przynieś to.

Biustonosz Ultra-Flex Mesh (Czarny)

Zoezi Sport skimresources.com

$54.99

Znajdź sportowy stanik, który pasuje, k? 

Amina Mesh Tank

Zoezi Sport Zoezi Sport

$29.99

Na te gorące dni treningowe. ?

Twój sprzęt i paliwo będą twoimi najlepszymi przyjaciółmi przez kilka miesięcy. Upewnij się, że znajdziesz to, co działa najlepiej dla Ciebie i Twojego ciała. Kilka szybkich wskazówek na powyższe:

  • Jeśli nigdy nie kupowałeś butów do biegania przez długi cykl treningowy, przejdź do lokalnego sklepu z bieganiem i dopasuj je do pary. Tanie lub źle dopasowane buty mogą cię zranić. Dobrze jest powiększyć o pół rozmiaru Buty do długich biegów-potrzebujesz miejsca na nogi będą puchnąć (słodkie).
  • Sprawdź przebieg na butach, które kupujesz-zwykle musisz je wymienić po 300-500 milach. Aplikacje takie jak Strava ułatwiają śledzenie, ile kilometrów pozostało w cyklu zużycia.
  • Paliwo jest bardzo osobiste. Bardzo. Osobiste. Żele, które działają dla Twojego przyjaciela, mogą sprawić, że sam zrobisz kupę. Zachowaj dziennik tego, co sprawia, że twój żołądek jest szczęśliwy, dzięki czemu możesz wybrać to, czego potrzebujesz na dzień wyścigu.
  • Jeśli biegasz sam, biegaj bez słuchawek, gdy jest jasno lub po wypełnionych ścieżkach. Zegarki GPS, takie jak wymienione powyżej Zegarki Garmin, mogą natychmiast wysyłać alert i Twoją lokalizację do kontaktów alarmowych lub zespołów reagowania kryzysowego w przypadku incydentu.
  • Otarcie jest prawdziwe i boli. Użyj tego Body Glide na swoich rubbiest plamach, a jeśli ich potrzebujesz, oto kilka zaufanych ochraniaczy na Sutki.
  • Nawodnienie jest bardzo ważne, zwłaszcza jeśli trenujesz latem. Jeśli nie chcesz zatrzymywać się, aby znaleźć wodę w środku swoich biegów, możesz potrzebować Kamizelki nawilżającej, którą możesz nosić.

        Następnie Odzyskać ️

        Hypervolt 2 Pro

        Hyperice skimresources.com

        $399.00

        Athletic Greens

        Pij witaminy i przeciwutleniacze.

        Normatec Nogi 2.0 Pro

        Hyperice skimresources.com

        $1,199.00

        Najlepsza inwestycja, jaką kiedykolwiek zrobiłem.

        Masz coś do picia? Ponieważ mam dla ciebie ciężką pigułkę do przełknięcia: Twój styl życia zmieni się trochę podczas treningu do maratonu. Spożycie alkoholu spadnie, spożycie makaronu wzrośnie, a pora spać będzie coraz wcześniejsza. Możesz czuć się źle z odrzuceniem planów na noc przed dłuższą metą, ale nie pożałujesz następnego dnia, gdy dajesz z siebie wszystko na drodze. Jeśli nie chcesz wydawać tony na powyższe narzędzia do odzyskiwania, przynajmniej weź Wałek Z Pianki i znajdź czas na jego użycie. Jeśli dbasz o swoje ciało, to ono zajmie się tobą.

        Ta zawartość jest importowana z Instagram. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.

        Kilka słów niezamówionej Rady.

        • Powoli. Jeśli jesteś nowicjuszem w maratonach, musisz dać swojemu ciału czas na dostosowanie się do nowych odległości, które zamierzasz pokonać. Cierpliwość jest kluczem, a btw, można chodzić, gdy wszyscy inni biegają.
        • Zjedz wystarczająco dużo jedzenia. Masz zamiar trafić punkt na początku treningu, gdzie czujesz się strasznie głodny wiele razy dziennie. Weź swój najbardziej zawisty nastrój i pomnóż intensywność przez 100. Ten nastrój nazywa się runger. Zrób kilka badań na temat minimalnej ilości kalorii, białka i węglowodanów, które powinieneś spożywać w całym cyklu treningowym i nie zanurzaj się poniżej niego. Ciągle rozbijasz mięśnie, a twoje ciało potrzebuje składników odżywczych, aby je ponownie zbudować. Jako były nieuporządkowany zjadacz, wiem, że ilość jedzenia, o które prosi twoje ciało, będzie wydawała się nienaturalna, ale zaufaj mi—potrzebujesz tego.
        • Obejmij naprawdę złe biegi. Nie mogę powiedzieć, ile razy płakałem przygotowując się do tego wyścigu. Były brutalnie gorące dni, w których chciałem się poddać, w których miałem dużo na głowie i w ogóle nie chciałem biegać, a w niektórych po prostu czułem się nieodpowiedni obok doświadczonych biegaczy. Na każdą z tych złych chwil, w końcu znalazłem chwilę radości i mocy. Sucky times pokazuje, jak silny jesteś.
        • Znajdź grupę biegową w swojej okolicy. Dołączenie do klubu Lekkoatletycznego było najlepszą decyzją, jaką podjąłem jako biegacz. To pociągnęło mnie do odpowiedzialności i popchnęło mnie do biegania mocniej i szybciej, niż kiedykolwiek myślałem, że mogę. Wiele grup organizuje długie trasy w weekendy, które pomogą Ci pokonać najtrudniejsze kilometry. I zwykle jest piwo po. ️
        • Bądź dobrym kolegą z drużyny dla siebie. Twój umysł może iść do ciemnych miejsc, kiedy biegasz na dwucyfrowych dystansach. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za swoją perspektywę i to, jak mówisz do siebie. Co z tego, że nie trafiłeś w czas, który chciałeś osiągnąć w swoim pierwszym biegu na 18 mil? Przebiegłeś 18 mil, prawdopodobnie zanim większość ludzi się obudziła, a to duże zwycięstwo. Jesteś imponująca, potężna. Nie poddawaj się.

          Mia Lardiere dyrektor Platform wschodzących Mia lardiere jest dyrektorem Platform wschodzących Cosmopolitan, który nadzoruje kanał Snapchat Discover Cosmo, stronę TikTok i pokoje Klubowe.

          Ta zawartość jest tworzona i utrzymywana przez stronę trzecią i importowana na tę stronę, aby pomóc użytkownikom podać swoje adresy e-mail. Możesz być w stanie więcej informacji na ten temat i podobne treści można znaleźć na stronie piano.io

          Total
          0
          Shares
          Dodaj komentarz

          Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

          Related Posts