Jak uzyskać Fit, jeśli nie lubisz pracować

Z pewnością nigdy nie byłem jak Khloé Kardashian lub Kelly Ripa, których “szczęśliwym miejscem” jest siłownia. Muszę przekupić się nowymi zestawami treningowymi lub moim ulubionym drinkiem Starbucks w nagrodę, aby dostać się na zajęcia treningowe, a Ty możesz zapomnieć o ćwiczeniach pod koniec dnia (będę się tego obawiać przez cały dzień, aż będę mówił do przekonania, że pomijanie klasy jest warte opłaty za anulowanie 10$). Ale bez względu na to, czy powtarzanie rzutów i przysiadów obciążeniowych przynosi pewność siebie i szczęście, czy miażdżącą duszę nudę i gniew, wszyscy chcemy być zdrowi, wysportowani i czuć się stonowani. Na szczęście dla innych ćwiczeń niekorzystnych tam, można osiągnąć wszystkie swoje cele fitness bez chodzenia na siłownię (nie naprawdę). Czytaj dalej, aby uzyskać wskazówki dotyczące fitnessu, jeśli nie lubisz ćwiczyć.

 

Włącz swój “trening” do codziennej rutyny

PSA: jeśli nie lubisz chodzić na siłownię, nie musisz iść.. Zamiast tego dodaj krótkie ćwiczenia do codziennej rutyny. Dwadzieścia pompek po przebudzeniu i 20 więcej, gdy robisz obiad, 10 przysiadów za każdym razem, gdy robisz przerwę w łazience, i kilka rzutów podczas mycia zębów są łatwe ćwiczenia, które zajmują kilka sekund z dnia, ale gdy wykonywane konsekwentnie, może rzeczywiście zrobić dużą różnicę. Ogólnie rzecz biorąc, dodaj więcej ruchu bez ćwiczeń do swojego życia. Nawet jeśli masz typową pracę przy biurku, chodzić z psem częściej, stać podczas pracy, spróbuj ogrodnictwa, jeśli masz podwórko, posprzątać swój dom więcej, chodzić wszędzie można, taniec podczas gotowania lub przygotowuje się, rozciągnąć podczas oglądania telewizji, i dostać się na zewnątrz, aby podjąć połączenia konferencyjne.

 

 

Idź schodami i idź więcej

Kiedy biorąc pod uwagę wybór między schodami ruchomymi i schodami, zawsze po schodach. To jak sesja na schodach wbudowanych w twój dzień. Podobnie, biorąc szybki Uber lub jazdy może być kuszące, ale chodzenie, gdy jesteś w stanie poprawić swoje zdrowie oraz oszczędzaj pieniądze lub paliwo. Nawet jeśli nie chcesz chodzić na spacery jako czyste ćwiczenia, zaplanuj więcej chodzenia w codziennej rutynie, czy to biorąc dalszy Dworzec kolejowy i chodzenie dodatkowe kilka bloków, lub wybierając bar w odległości spaceru, aby spotkać się z przyjaciółmi. Zaplanuj dodatkowy czas na spacer do pracy, restauracji lub sprawunków, a będziesz naturalnie bardziej aktywny w swoim życiu.

 

Rozważ stojące biurko lub pracuj nad postawą

Może to wyglądać dziwnie dla współpracowników, ale zalety stojącego biurka mogą być tego warte. Stanie nawet tylko trzy godziny dziennie może znacznie poprawić swoje zdrowie. Jeśli stojące biurko nie jest opcją, a siedzisz przy biurku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nadal możesz pracować nad mięśniami i leczyć swoje ciało, po prostu pamiętając o swojej postawie. Prawidłowa postawa nie tylko zapobiega urazom później w dół drogi, ale siedząc wysoko z ramionami z powrotem opiera się na abs, pleców i mięśni nóg, gdy wykonane prawidłowo. Bycie świadomym tego, jak siedzisz, stoisz, a nawet kładziesz się, może być niesamowicie skuteczne dla ciała. 

 

 

Znajdź trening, który naprawdę ci się podoba

Jeśli obawiasz się i odkładasz ćwiczenia, może to być zły rodzaj dla ciebie. Jeśli lubisz spokojne, świadome zajęcia, zrób kilka powitań słońca na zajęciach jogi (motywacja: zakończenie w Shavasana). Jeśli uwielbiasz grać w klubie, barre lub zajęcia taneczne mogą przypominać bardziej wieczór niż trening. Jeśli Sport jest bardziej Twoja sprawa, zapisz się do lokalnych drużyn sportowych (szczególnie love beach volleyball), lub grać na swojej konkurencyjnej stronie z klasami współzawodnictwa, takich jak Cyclebar. Istnieje również szeroka gama treningów, które wykorzystują takie przedmioty, jak trampoliny lub hula hoops, które będą przypominać o zabawie jako dziecko zamiast przysiadów w dusznej siłowni. Pamiętaj: treningi powinny być przyjemne. Jeśli ćwiczenie, które wykonujesz, nie jest dla Ciebie Zabawne, znajdź takie, które jest. 

 

Zamień obowiązki w trening

Nie sądziłeś, że pranie czy zmywanie może też sprawić Ci zazdrość o bicepsy lub mocne pośladki? Pomyśl jeszcze raz. Niektóre z najczęstszych prac domowych wymagają wbudowanej aktywności fizycznej, która może pracować w każdej części ciała. Na przykład mycie ciężkich naczyń w zlewie zadziała na twoje ramiona, kucanie, aby podnieść kosz na pranie brudnych ubrań, zadziała na twoje nogi, a zamiatanie może działać na ukośne. Nie każ mi nawet zaczynać szorowania wanny, odkurzania podłogi czy ogrodnictwa. A jeśli wykonasz kilka prac z rzędu, twoje tętno będzie liczone jako cardio. Wskazówka bonusowa: włącz swoją ulubioną playlistę i tańcz, wykonując prace domowe, aby uzyskać dodatkowy ruch i motywację. Twój dom nigdy nie był czystszy!

 

 

Dopasuj się przez jedzenie

Istnieje powiedzenie, że abs są wykonane w kuchni, i to prawda, że dieta jest jednym z najważniejszych elementów zdrowia i dobrego samopoczucia. Spożywanie większej ilości naturalnych pokarmów z ziemi, które nasze ciała miały jeść, a mniej produktów, składników i chemikaliów, których nasi przodkowie nie uznaliby za żywność, ma kluczowe znaczenie nie tylko dla wyglądu naszego ciała, ale przede wszystkim dla tego, jak się czują. Wiedz, że cała, zdrowa żywność daje energię do treningu (bez suplementu przedtreningowego konieczne) i pomoże mięśnie reagują na każdą formę ruchu robisz. Jeśli uczucie ospałości lub niewygodne wzdęcia są utrzymanie się z poczuciem pasuje, porozmawiaj z lekarzem i prowadzić dziennik żywności, aby znaleźć wzorce w niektórych pokarmów, które mogą mieć negatywny wpływ na Ciebie.

 

5 Sposobów na lepsze samopoczucie do jutra

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Related Posts