Sposób i zalety uprawiania jogi chakkirchalanasana

W dzisiejszych czasach ludzie nie mogą zwracać uwagi na swoje ciała z powodu zatrudnienia w pracy, co powoduje, że stają przed różnymi problemami fizycznymi i psychicznymi. Większość ludzi martwi się o swoje zdrowie dopiero po zachorowaniu. Tak więc joga musi być włączona do codziennej rutyny, aby zachować zdrowie, zwracając uwagę na ciało, gdy jesteś zdrowy, nie musisz się martwić. Aby to zrobić, możesz ćwiczyć jogę chakkirchalanasana. W tym artykule stylistycznym wyjaśnimy, czym jest chakkirchalanasana. Dowiesz się również o korzyściach płynących z uprawiania jogi chakkirchalanasana.

Przeczytaj pełne informacje poniżej

Zaczynamy ten artykuł od zrozumienia, czym jest chakkirchalanasana.

Lista tematów

CCNA czym jest joga?

Słowo chakkirchalanasana pochodzi z sanskrytu. Składa się z trzech sanskryckich słów, w których “Młyn” oznacza “młyn”, “Chalana” oznacza “Mantan”, a “Asana” oznacza “Mudra”. Oznacza to, że uprawiając tę jogę, przez działanie ciała wydaje się, że ręce rządzą młynem. Dlatego ta joga jest znana jako chakkirchalanasana. Ta joga jest również nazywana pozą młyna powalającego (1) w języku angielskim. Uważa się, że ta joga jest bardzo korzystna dla zdrowia, co wyjaśniono bardziej szczegółowo w artykule.

Kontynuuj czytanie

No dalej, a teraz przeczytaj, jakie mogą być korzyści płynące z uprawiania jogi chakkirchalanasana.

Korzyści z jogi Chakka chalanasana-korzyści z jogi Chakka Chalanasana

Regularna praktyka jogi chakkirchalanasana może poprawić zdrowie. Korzyści z infografiki jogi CCNACo może być-co może być szczegółowo opisane poniżej.

1. Pozbądź się tłuszczu z brzucha

Korzyści z uprawiania jogi chakkirchalanasana mogą objawiać się zmniejszeniem tkanki tłuszczowej brzucha. Według badań naukowych opublikowanych w tym względzie codzienna praktyka chakkirchalanasana ma wpływ na Część brzuszną. Może zmniejszyć tłuszcz brzuszny (2).

Zostało to również powiedziane w badaniu opublikowanym na stronie internetowej NCBI (National Center for Biotechnology Information). Podczas tego badania niektóre osoby regularnie ćwiczyły jogę przez 12-13 tygodni, w tym jogę chakkirchalanasana. Wreszcie, ci, którzy regularnie ćwiczyli jogę, wykazywali zmniejszenie tkanki tłuszczowej brzucha (1).

2. Złagodzić ból menstruacyjny

Kobiety odczuwają silny ból podczas menstruacji (3). Chakchirchalanasana może pomóc zmniejszyć ten ból. Badanie medyczne wykazało, że regularna praktyka jogi chakkirchalanasana może pomóc wzmocnić mięśnie macicy u kobiet. Może również w pewnym stopniu zmniejszyć okresowy ból (2). W ten sposób można zobaczyć korzyści z chakchirchalanasany w łagodzeniu bólu podczas menstruacji.

3. Spraw, aby kręgosłup był elastyczny

Jedną z zalet jogi chakkirchalanasana jest również elastyczność kręgosłupa. Rzeczywiście, podczas tej jogi górna część ciała powinna obracać się koło po okręgu. Robienie tego regularnie może zwiększyć elastyczność kręgosłupa. W tej chwili w związku z tym nadal istnieje jakiś SPBadania naukowe są niedostępne.

4. Łagodzi stres

Korzyści płynące z uprawiania jogi chakkirchalanasana mogą również dotyczyć problemu stresu. W artykule badawczym stwierdzono, że joga może pomóc zmniejszyć stres psychiczny. Aby to zrobić, niektórzy ludzie otrzymywali 12 rodzajów jogi przez 11 tygodni, w tym chakkirchanasana, aby zmniejszyć otyłość. Ta Joga zmniejszyła otyłość, a także stres psychiczny (1).

5. Zaburzenia snu

Joga może przezwyciężyć problemy ze snem i poprawić jego jakość (4). W rzeczywistości joga chakkirchalanasana polega na przechylaniu ciała do przodu i obracaniu jego koła po okręgu (1). Ta aktywność fizyczna może poprawić jakość snu, dzięki czemu można przezwyciężyć zaburzenia snu (6).

6. Koncentracja i równowaga psychiczna

Joga jest również przydatna do utrzymania koncentracji i równowagi umysłu (7). W tym celu można również ćwiczyć jogę chakkirchalanasana. Ta Joga rozluźnia umysł, dzięki czemu jedno zadanie można wykonać całkowicie, utrzymując umysł w równowadze (8). Można zatem sądzić, że korzyści płynące z uprawiania jogi chakkirchalanasana mogą polegać na koncentracji i równowadze umysłu.

Pozostało w artykule

Teraz wyjaśniamy, jak wykonywać jogę chakkirchalanasana.

Jak ćwiczyć jogę Chakki chalanasana – jak ćwiczyć jogę Chakki Chalanasana

Korzyści płynące z uprawiania jakiejkolwiek jogi są tylko wtedy, gdy są wykonywane prawidłowo. W takim przypadku możesz postępować zgodnie z procedurą opisaną poniżej, aby prawidłowo wykonywać jogę chakkirchalanasana (1).

  • Najpierw umieść matę do jogi w chłodnym, czystym miejscu. NastępnieUsiądź na podłodze z obiema nogami wyciągniętymi do przodu.
    W tym czasie wykonaj niewielką odległość między dwiema nogami. Ponadto trzymaj kręgosłup prosto i trzymaj obie ręce prosto na podłodze.
  • Następnie wyciągnij obie ręce do przodu i dłońmi w kierunku twarzy.
  • Teraz zbliż obie ręce i połącz palce razem.
  • Następnie obróć tułów do przodu, biorąc głęboki oddech.
  • Następnie zamknij oczy i poruszaj rękami od prawej do lewej okrężnymi ruchami (w kółko). Ponadto część ciała powinna obracać się koło po okręgu.
  • Najpierw wykonaj tę czynność od prawej do lewej. Następnie wykonaj od lewej do prawej.
  • Wykonuj tę rutynę jogi z przerwami przez 10 minut.

Informacje wciąż pozostają

W końcowej części tego artykułu wyjaśniamy środki ostrożności związane z jogą chakkirchalanasana.

Środki ostrożności związane z jogą Chakki chalanasana-środki ostrożności w jodze Chakki Chalanasana

Niektóre rzeczy są bardzo ważne, aby pamiętać przed rozpoczęciem jogi chakkirchalanasana. Te środki ostrożności opisano poniżej.

  • Ćwicz tę jogę w czasie ciąży tylko na zalecenie lekarza.
  • Jeśli ktoś ma problemy z wysokim ciśnieniem krwi, powinien unikać uprawiania tej jogi.
  • Tej asany nie należy wykonywać, jeśli występują problemy związane z kręgosłupem.
  • Powstrzymaj się od uprawiania jogi chakkirchalanasana, jeśli miałeś operację brzucha, dolnej części pleców i ramienia.
  • Jeśli ktoś ma zbyt duże zawroty głowy, nie ćwicz tej jogi, ponieważ podczas tej jogi ciało może mieć zawroty głowy z ruchu.
  • Zawsze rób to rano na czczo. Jeśli nie ma wieczoru Kiedy myślą o zajęciach jogi, nie jedzą niczego od 3 do 4 godzin przed zajęciami jogi.
  • Wybierz czyste i ciche miejsce do uprawiania jogi.

Każdy musi dbać o swoje ciało. W tym celu dobrym sposobem na uprawianie jogi może być oderwanie się od rutyny. Wiele rodzajów jogi można uprawiać na zajęciach jogi, w tym jogę chakkirchalanasana. W powyższym artykule omówimy, jakie korzyści może to przynieść zdrowiu. W takim przypadku przeczytaj uważnie artykuł przed rozpoczęciem tej jogi.

Linki (Źródła) :

Artykuły o StyleCraze są poparte sprawdzonymi informacjami z recenzowanych i akademickich artykułów naukowych, znanych organizacji, instytutów badawczych i stowarzyszeń medycznych w celu zapewnienia dokładności i trafności. Sprawdź nasze zasady redakcyjne, aby dowiedzieć się więcej.

  1. Dwanaście tygodni jogi lub zalecenia żywieniowe dla dorosłych kobiet z centralną otyłością
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6107686/
  2. Koncepcyjne badanie jogi z anatomicznego punktu widzenia u kobiet.
    https://ayurlog.com/Archive/january_march/ssac/201502S027.pdf
  3. Okres bólu: przegląd
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK279324/
  4. Wpływ długotrwałej praktyki jogi na jakość snu i jakość życia osób starszych
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3667430/
  5. Związek między snem a ćwiczeniami: przegląd systematyczny
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5385214/
  6. Joga dla zdrowia
    https://medlineplus.gov/ency/patientinstructions/000876.htm
  7. Mózg w ciszy: wędrujący umysł, świadoma świadomość i stany spokoju psychicznego
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5866730/

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązany

Następne dwie zakładki modyfikują zawartość poniżej.

Anuj Joshi ma tytuł licencjata na Uniwersytecie w Delhi i tytuł magistra komunikacji masowej na Uniwersytecie Kurukshetra. Anui pracuje w mediach drukowanych i internetowych od prawie 10 lat. Ma duże doświadczenie w redagowaniu i pisaniu tekstów. Jego artykuły zostały opublikowane na różne tematy w kilku głównych gazetach w języku hindi. Dotyczy to przede wszystkim kwestii zdrowotnych.Uwielbiam pisać. Nakręcił także film dokumentalny dla Doordarshan i nagrał swój program na antenie. Uwielbiają ćwiczyć jogę, gdy tylko budzą się rano i spędzają wolny czas na oglądaniu filmów lub słuchaniu piosenek.

Świeże artykuły

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Related Posts